onsdag 26 maj 2010

Dag 13 & 14

Nu har jag glömt bort att uppdatera här igen! Men nu jädrar så händer det!

Dag 13 och 14 (måndag och tisdag) har flutit på väldigt bra. I och för sig har jag haft ganska mycket att göra, men hellre det än att sitta och inte göra någonting.

För det första så har jag avslutat mitt arbete med att förbättra bilderna på hemsidan. Jag tycker att det blev väldigt bra och en enorm förbättring. Nu ser inte bilderna gråa, tråkiga och deprimerande ut längre. Utan ljusa, färglada och trevliga!

Vidare så har jag fortsatt att göra andra saker på hemsidan, som att uppdatera länkar, texter och menyer.

En tredje sak som jag håller på med är att sammanställa en adresslista för alla Vittras anställda på grundskolan som ska ha inbjudningar till Vittradagen. Tidigare har inbjudningarna gått ut via mejl men nu ska de skickas ut med post, så då behövs en lista. En sådan lista har tidigare inte existerat så jag sätter ihop den med hjälp av lönekontorets listor. Men det är inte alltid som allt stämmer, så det har växt till sig till ett hyfsat komplicerat arbete. Men jag tror inte att det är några problem.

Sådärja. Idag blev det ett betydligt längre inlägg än förra gången! Nästa rapport kommer väll troligtvis imorgon (torsdag). Så bye!!

R.I.P Ronnie James Dio
R.I.P Slipknots basist

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar