tisdag 11 maj 2010

Dag 5 & 6

Nu har jag hamnat lite efter med denna blogg, igen... Det är nu dag 7 (tisdag, vecka 2) men jag märker att jag inte skrivit något om dag 5 (fredag, vecka 1) och 6 (måndag, vecka 2) av min praktik på Vittra. Så därför gör jag det nu istället!

Dag 5 ägnades mycket åt hemsidan. Jag fick ändra lite saker men främst så fortsatte jag mitt arbete med att gå igenom den. Det är en stor hemsida och även fast jag tyckte att jag gick på hyfsat snabbt så blev jag inte klar denna dag. Jag fick också jobba med att ta fram en tidningsannons om att Vittra öppnar en förskola i Röda Stan, i InDesign. Jag blev klar med en av annonserna denna dag.

Dag 6 fortsatte jag med annonserna och gjorde klart den andra och den tredje (av tre) annonsen. Jag fortsatte även med hemsidan och blev klar med genomgången. På eftermiddagen följde jag med för att titta på lokalen där Vittradagen ska hållas i början av nästa läsår.

Sådär. Nu tror jag att jag har fått med allt. Nästa rapport blir väll imorgon tror jag.
Bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar