torsdag 6 maj 2010

Dag 3 & 4

Praktiken på Vittra fortsätter!
Dag 2 och 3 har rullat på bra. Jag har fortsatt och slutfört arbetet med att definera vad jag vill ha hur av min praktik och jag har lämnat in detta. Jag har även påbörjat en ny uppgift. Jag ska gå igenom hela Vittras hemsida, www.vittra.se, och leta efter fel och liknande. Jag påbörjade arbeter på eftermiddagen dag 2 och idag, eftermiddag dag 3, så har jag kommit lite mer än halvvägs. Det är alltså en stor sida som tar lång tid att gå igenom.

Jag trivs fortsatt bra och tror fortfarande att detta kommer att bli (eller snarare; kommer att fortsätta vara) en bra praktikplats!

Det blev ett kort inlägg men jag tycker ändå att jag fått med allt som hänt dessa två dagar.

The next rapport kommer väll imorgon troligtvis, eftersom det då är fredag.

Cheers!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar