onsdag 27 maj 2009

Dag 13 & 14

Både tisdagen och onsdagen har varit lungna dagar på Produktionsbyrån. Jag har gjort några uppdrag, som till exempel en tabell i A0 (!) format. Men för det mesta så har jag ängnat min tid åt att leka i Illustrator. Jag känner att jag nu har börjat behärska programmet mer och mer och jag blir allt nöjdare med mina färdiga bilder.

En av bilderna som jag ritat har jag döpt till "Kingdom of Madness" och den bygger på Helloweens låt "Paint A New World" (det finns även med ett citat från den låten i bilden) från deras album "Gambling With The Devil" från 2007. Den blev jag riktigt nöjd med och jag får se om jag får upp den här på bloggen någon gång i framtiden (idag ville det nämligen inte fungera).
That's it för idag. I'll be back with a new inlägg on fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar