fredag 15 maj 2009

Dag 7 & 8

Dag 7 (torsdag) fanns det inte så mycket att göra på Produktionsbyrån. Jag ägnade den åt att ändra lite i det omdesignade informationsbladet (läs tidigare inlägg), sortera bland Produktionsbyråns utskrivna arbeten (som låg i en enda röra, innan jag kom och ställde allt till rätta :-P) och klistra ännu fler STCC kuvert (det finns jädrigt många sånna).

Dag 8 (fredag) var jag betydligt mer produktiv. I stort sätt hela dagen satt jag och pillade med ett papper som Produktionsbyrån skulle använda. På pappret fanns alla mått för A0 till A7, B0 till B7 (både i millimeter och pixlar) samt alla Postens färger i RGB, CMYK och PMS. Detta började jag med vid halv 10 och blev inte klar för än vid 3 tiden. Dels för att det var så svårt att hitta hur stora alla papper var och dels för att Produktionsbyrån hade en del synpunkter på hur det hela skulle se ut :-P. (under dagen hann jag även med att klistra några fler STCC kuvert).

And that's all for this week! So long and trevlig helg. Jag säger som Arnold, "I'll be back".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar