onsdag 13 maj 2009

Dag 6

Idag har det hänt grejor. Jag har faktiskt inte haft så många lungna stunder.

Större delen av dagen har jag ägnat åt att omdesigna ett informationsblad. Det kanske inte låter så svårt, men när materialet man ska jobba med är så grått och tråkigt som det var så är det en utmaning.
Uppdraget var att jag skulle göra om ett informationsblad som Posten Logistik skickar ut till sina anställda. Posten Logistik har gått över från att arbeta med runda färgglada symboler till fyrkantiga gråa kuber. Det är alltså en stor skillnad i design, så det tog som sagt sin tid.

Den övriga tiden ägnade jag åt att återigen klistra kuvär med STCC biljetter.

Sen så har jag haft en låt på hjärnan hela dagen idag igen! Denna gång var det av ett band som jag absolut inte tycker om. Det var Metallicas Whisky in the Jar. Den här låten är dock, konstigt nog, bra (vilket kanske kan bero på att det är en cover, vad vet jag).
Men här är den i alla fall:



So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar