måndag 11 maj 2009

Dag 5

Idag har jag faktiskt fått göra ganska många saker. Först så har jag fått leta efter bilder på en bildsajt som de på Produktionsbyrån använder sig av. Först skulle jag hitta bilder på glada människor som precis fått sin post. Det visade sig vara ganska enkelt och jag fick napp nästan direkt. Men sen så skulle jag försöka hitta någon bild som symboliserade "utveckling", "resa mot framtiden" och "bra säljare". Det gick väll sådär, men jag fick fram några bilder i alla fall.

Efter det så fick jag sortera lite grejor som de fått från tryckeriet. Inte helt skoj, men tydligen nödvändigt.

Det sista jag fick göra idag var att göra två informationsskyltar i InDesign som skulle informera om att "Posten företagscenter" byter öppettider. Ganska skoj var det faktiskt :-)

Imorgon kommer jag att vara borta från Posten igen. Det är nämligen ännu ett nationellt prov som spökar, denna gång i matte. Nu är det ju så att det provet bara kan påverka mitt betyg (som redan är G) possitivt. Det är alltså inget avgörande prov på något sett, så jag känner mig ganska lung för det.

Det var allt för idag. The next raport will be här på onsdag! See you then!

En sista grej bara. Den här låten har jag haft på hjärnan HELA dagen. Det är i och för sig en jävligt bra låt! Men det blir lite irriterande när den är där HELA TIDEN! Nu ska du som läser också få den på hjärnan hade jag tänkt, MUHAHAHAHA!!!
Edguy live med deras låt Tears of a Mandrake, från deras platta Mandrake.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar