onsdag 6 maj 2009

Dag 2 & 3

Dag 2 och 3 (tisdag och onsdag, vecka 19) har flutit på bra. Det har varit fortsatt lungt med uppdrag, men jag har i alla fall fått göra en, i mina ögon, riktigt snygg eld till en broschyr om Brandsäkerhet.


Den övriga tiden har jag använt för att fördjupa mina kunskaper i "Illustrator". Jag har suttit och ritat av skivomslaget till Helloweens klassiska platta The Time Of The Oath. Det har gått riktigt bra och jag känner mig faktiskt ganska nöjd (se resultatet av mina ansträgningar nedan).


Vidare så har jag märkt att maten i restaurangen inte direkt är någonting att skryta om. Jag kanske är bortskämd med att äta restaurangmat till lunch varje dag i vanliga fall, men jag tycker nog ändå att att maten är lite småtråkig (nu kan ju det bero på att det är närmare 1000 personer som äter där varje dag, i och för sig, så det kanske inte kan vara samma mat som på "Taj India", hehe).


Det var allt för den här gången. The next raport will be posted tomorrow, because it is my last day här this vecka, eftersom it is nationellt prov on the fredag!


Dagens Metal Citat: "Aristocratic experts on art, vomit all over the place" (Judas At The Opera - Edguy).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar