fredag 29 maj 2009

Dag 15 & 16

Dag 15 (torsdagen) ägnade jag mig åt korrekturläsning, men en annan sort korrekturläsning än jag gjort tidigare. Som jag har skrivit förut så håller Prodoktionsbyrån på att göra om i mallarna. Denna gång gick jag igenom systemet som man beställer de olika produkterna ifrån för att kolla att allt var i sin ordning. Här hittade jag faktiskt ganska många fel och det slutade med att processen tog hela dagen.

Dag 16 (fredagen) var därremot betydligt lungnare. Större delen av dagen ägnade jag åt Illustrator och gjorde en bild inspererad av Edguys låt "The Pride of Creation" (vilket också blev namnet på bilden). Jag skulle gärna visat den här, men återigen blev det strul. Men nästa vecka så ska jag försöka få upp den.

Det var allt för idag. I'll be back on monday, första dagen på sista veckan på Produktionsbyrån.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar