torsdag 7 maj 2009

Dag 4

Idag har jag lekt lite praktikant på riktigt. Jag har nämligen ängnat större delen av dagen med att lägga STCC biljetter i kuvert och klistrat igen dom (det kanske inte låter så jobbigt, men med tanke på att det var runt 200 kuvert och att de olika människorna som de skulle till skulle ha olika många biljetter så tog det ett tag). Klassisk praktikantuppgift alltså :-P.

En rolig grej är i alla fall att jag numera har fått passerkort, så jag kommet in själv i huset. Hehe.

Detta var sista dagen på Produktionsbyrån för den här veckan. Imorgon, fredag, så kommer jag nämligen att vara i skolan för att ha Nationellt prov i engelska. Jippi... eller inte... Jag kan i alla fall glädja mig åt att det är det sista engelska provet i skolan någonsin, jag ska nämligen inte läsa engelska nästa år.

That's all for today folks! The next raport will be här on måndag, I think. Have a nice helg!

Dagens Metal Citat: "There is no enemy, there is no victory, only boys who lost their lives in the sand" (Cliffs of Galipoli - Sabaton) (jag vet att de här citaten är väldigt possitiva ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar